CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday 21 May 2008

Kehebatan Aroma Terapi

Kehebatan Aroma Terapi

Aroma terapi merupakan cara praktis yang natural untuk merawat kesegaran serta kecantikan tubuh anda. Tidak hanya membuat kulit jadi lebih halus dan lembut, aroma terapi juga dapat menghilangkan selulit dan menghancurkan lemak-lemak tubuh sehingga badan menjadi lebih ramping.

Stress pun dapat dikurangkan kerana aroma terapi dapat membantu anda berelaksasi. Gabungan wap panas dengan aroma terapi spa dapat mengendurkan otot-otot yang menegang.

Kehebatan aroma terapi tidak berhenti sampai disitu saja, kerana anda yang ingin memiliki kulit halus dengan aroma terapi kini boleh menggunakan gabungan dari urutan (massage), pemakaian lulur, scrubbing serta jenis perawatan lainnya. Semua tentunya memiliki benang merah yang sama iaitu aroma terapi tersebut.

Mineral Foot Cream
Dapat digunakan untuk merawat kaki, ianya dapat menghilangkan rasa penat, dan lenguh. Ada juga foot bath yang biasanya digunakan untuk merendam kaki dalam air panas untuk merilekskan peredaran darah dalam kaki serta dapat menghilangkan lenguh-lenguh.

Mineral Polish
Urutan pada seluruh badan dilakukan dengan scrub campuran mineral dan rumput laut serta minyak essensial. Peredaran darah akan lancar, kulit mati terangkat dan kulitpun jadi lebih halus serta bersinar.

Aroma City
Masih menggunakan metode scrubing pada tubuh, lulur dicampur dengan mineral dan minyak essensial beraroma. Tubuh akan kembali segar kerana setelah scrubbing, tubuh akan disapu dengan minyak.

Mandi bunga Oriental konsep mandi dengan air apa saja sangat menyenangkan dan segar apatah lagi apabila mandi dengan aroma bunga tropis yang segar. Campuran mineral, bunga dan air panas membuat tubuh segar dan kulit lebih halus

0 comments: